סרטי שירה וקולות קוראים
אחרי המפגש המוצלח ביום שני (19.2.24) עם הסדנה אונליין, החלטתי לקיים הרצאה נוספת והפעם על סרטי שירה, בעקבות הקול הקורא של פסטיבל אפוס. אני מזמינה אתכם ללמוד
אחרי המפגש המוצלח ביום שני (19.2.24) עם הסדנה אונליין, החלטתי לקיים הרצאה נוספת והפעם על סרטי שירה, בעקבות הקול הקורא של פסטיבל אפוס. אני מזמינה אתכם ללמוד
בתחילת השבוע העליתי סרטון על משולש היוצר וכעת אני רוצה לפרט קצת בכתב את הקונספט למען קוראי הבלוג וכותבים באשר הם. ראשית אני רוצה לצאת
נשאלתי היום מה ההבדל בין ארק לבין מהלך עונתי ועל הדרך נכנס המושג קשת עונתית אז החלטתי לנצל את הבמה הצנועה הזו כדי לנסות ולהסביר.
משפט שאמר דורי (גל תורן), השף בסדרה "הטבח" בפרק השני של העונה השנייה, רודף אותי. "אני צריך אינטימיות כדי ליצור". הוא בסוף הפרק מציע למיה
הכותרת היא למעשה ספר של ד"ר סוס ובו הגיבור שחי לו חיים דיי טובים סה"כ, מגלה כמה צרות בסביבתו הקרובה ושומע על ארץ רחוקה שבה
משבוע לשבוע המועקה לצערי לא עוזבת. אני לא יודעת מה איתכם, אבל המשא שנוסף למשקל שכל אחד מאיתנו סוחב גם כך, עשה ללא ספק את
בשביל לכתוב, בשביל לכתוב טוב, אנחנו צריכים להיות מסוגלים להרגיש את מלוא כובד של הרגשות שמציפים אותנו. ואנחנו נמצאים בימים נוראיים, חשופים לזוועה מתמשכת שקשה
סיפורים הם חברה נהדרת. אבל לפעמים הם נוראיים ממש. ועצובים. אני הרבה פעמים תוהה יש יש איזה שהוא רווח בעצב, מדברים הרבה כל גבורה ועל