איך שיטת האקורדיון לא יכולה לעזור

הרבה מהפוסטים פה עוסקים במה אפשר לעשות, מה אפשר ללמוד, מה אני מציעה במסגרת שיטת האקורדיון, אבל חשוב לי להקדיש לפחות פוסט אחד למה אני לא עושה:

1. אני לא כותבת עבורכם את ההצעות לסדרות, גם לא משכתבת טקסטים קיימים. חשוב לי לתת את הכלים, את הניתוח, את ההצעות למה לעשות, אבל את עבודת הכתיבה אתם עושים. אני אוהבת לעבוד עם יוצרים וכותבים, אבל לא לכתוב במקומם.

2. אני לא אומרת לכם אילו בחירות לעשות עבור הסדרה שלכם, העלילה או הדמויות או לאן לקחת את זה. אני מאמינה שכל יוצר צריך לעשות את ההחלטות עבור עצמו.

3. אני לא מוכרת לכם חלומות ותקוות שווא. להצליח למכור סדרה זו עבודה קשה, מאוד מאוד קשה. הצעה טובה לא תמיד תספיק, צריך חבילה שלמה ולחפש הזדמנויות כל הזמן, לא תמיד רק במקומות שנמצאים על פניי השטח.

העבודה בסדנה ובליווי אישי היא עבודת פיתוח המטרה היא שתצאו עם המסמכים הטובים ביותר שאתם יכולים להגיע אליהם לפניי שאתם יוצרים קשר עם גופי שידור, מפיקים ושותפים אחרים. לפעמים אלו יהיו רק הכלים שתקבלו, הכוונה ודרך. בסוף את הצעידה בדרך וההתמדה תאלצו לעשות בעצמכם. זה לא אומר שאתם נשארים שם לבד, אני תמיד זמינה ליצירת קשר ועצות. אוהבת גם לחגוג איתכם.

בכל דרך שתלכו, מאחלת המון בהצלחה. כל פרויקט חדש שיוצא לאוויר העולם זה הישג יוצא מגדר הרגיל, גם אם זה רק הרעיון שהיה כלוא בלב שלכם ועכשיו הוא על הדף.

מחפשים מסגרת לגרום לזה לקרות? מוזמנים ליצור קשר