הרצאה על תסריטאות לסדרות קצרות

ביום שלישי ה-8.3 בשעה 19:00 אני עושה הרצאה על סדרות קצרות מה שמכונה short format, אפשר גם לקרוא לזה סדרות רשת, אבל ההגדרה הרבה יותר רחבה מרק סדרות רשת כשמדובר בסדרות שהפרקים שלהם קצרים מ-20 דקות ולתוך הקטגוריה הזו אני מכניסה גם סדרות אודיטוריות, שגם עליהן אדבר בהרחבה, כולל הקרנה של פרקים שלמים מתוך סדרות שהיו מועמדות שנה שעברה בSERIES MANIA 2021 מכל העולם: קוריאה, קנדה, צרפת, סין, גרמניה. כמובן גם סדרות אמריקאיות.

הכוונה היא לראות כמה רחבה הקטגוריה הזו וכמה אפשרויות יש לתסריטאים לכתוב ולהפיק ולהתנסות בתוך הז'אנר וכמובן גם להמציא ולייצר תוכן מקורי, סדרתי משלהם. כמובן שאדבר גם על שיטת האקורדיון, על החלוקה לארבעה מרכיבים וכיצד ניתן להשתמש בשיטה כדי לפתח ולכתוב סדרות מהר יותר, מסודר יותר וכיצד המבנה הסדרתי חוזר על עצמו בכל סדרה שנראה.

מיד לאחר ההרצאה וההקרנות שאעשה אקרין גם את הסדרה שאני כתבתי FIRST LOVE, אתם מוזמנים בחום. ניתן להבטיח את מקומכם ולקנות כרטיס אונליין בהנחה מוקדמת https://greeninvoice.shop/ioclsq

או להגיע באותו הערב ולקנות בקופה (תלוי מקום פנוי כמובן).

שימו לב שפעם הבאה שאעביר את הסדנה "פיתוח סדרות עפ"י שיטת האקורדיון" זה יהיה בסמינר, כמה ימים רצופים, נכון לעכשיו בתל אביב. אפרסם את כל הפרטים בקרוב.

עוד בקרוב – "מועדון האקורדיון" – הנחות לעריכת תסריט, השתתפות בסדנאות והרצאות ומשימת כתיבה שבועית כולל משוב בכתב, קבוצת פייסבוק סגורה, קבוצת וואטאפ שקטה ומפגשים פעם בחודש שמטרתם קולנוע וסדרות עצמאיות. אעדכן גם על זה ממש בקרוב.

עד אז מוזמנים לבקש פרקים חדשים לפודקסט ולדון בסדרות שלכם או שראיתם 🙂 אשמח לענות על שאלות.