חשיבות הלוקיישן כמרכז של עולם הסדרה

נדמה שהתרחשות דרמטית היא הלחם והחמאה של כל כותב, ישר לספר על הדרמה ומה קורה לגיבורים שלי – בעיקר בתחילת הסדרה. דווקא בגלל שזה בא לכם בקלות, שווה לנסות ולהתחיל מהלוקיישן. על איזה מקום עבודה עוד לא כתבו? איזה חלל מכיל אילו אנשים שמעניין יהיה לצפות בהם בדרמה טלוויזיונית? (או סדרת רשת).

מה מיוחד בלוקיישן הזה? איך הוא מצטלם? אולי זה משהו שאתם מכירים מהחיים האישיים שלכם, אולי מתוך משהו ששמעתם. האם ראינו את זה אי פעם על המסך? אולי זו קומבינציה של כמה לוקיישנים?

לוקיישן מתחבר לעולם הסדרה שמתחבר למנגנון הסדרתי – סדרה כמו קופה ראשית למשל או המפקדת ניזונות לחלוטין מהלוקיישן המרכזי בסדרה. גם סדרה כמו חברים וסיינפלד.

להתחיל מהלוקיישן זה קל יותר. אפשר גם להגיע לשם, לשוחח עם כמה אנשים. לראות כמה אופציות לאותו חלל, מי יצור כמה שיותר קונפליקטים ומה יעורר הכי הרבה עניין?

בעולם שיש בו כל כך הרבה סדרות, לוקיישן הוא דרך מצוינת להבליט ולעשות את הסדרה שלכם מיוחדת.

עולם הסדרה הוא אחד השיעורים הכי מרתקים בסדנה. אני מלמדת המון על מבנה וחיפוש המבנה הייחודי של הסדרה שלכם על ידי כמה דוגמאות.
מדובר באחד השיעורים האחרונים, אבל בעת הפיתוח אתם יכולים להתחיל משם גם כדי להקל על עצמכם קצת ולתת דרור לחלק היצירתי / אומנותי שלכם. לקחת דף ולצייר, לקחת מצלמה ולצלם.

עוד הרבה טריקים מחכים למי שירשם לסדנה שנפתחת ב4.7 ימי שני 19:00-21:00 מוזמנים לתפוס מקום, מדובר תמיד בקבוצה קטנה ושמחה, ניפגש בזום, במזגן, בלוקיישן הקרוב אליכם.