כתיבה היא אימון ורצוי אפילו לעשות אותו יחד

כל מה שאני יכולה להגיד זה שאני צריכה את זה. צריכה את החלל המואר מדיי, עם יותר מדיי מראות ויותר מדיי נשים אחרות בבגדי ספורט ממותגים, עם המזגן המקפיא (עד שמתחיל האימון) ואת המאמנת שתגיד פה את עושה ג'מפינג ג'ק ושם מרימה דאמבלינג ואחר כך קופצת על הארגז הזה.

כן, בבית אני שותה קפה.

בבית אני לא קופצת על ארגזים ולא יורדת לשכיבות שמיכה ולא עושה כפיפות בטן. בבית, אני גג יושבת מול המחשב / טלוויזיה / טלפון ושותה קפה.

כן. כל מה שאני יכולה להגיד שמקום אחר, מלא בנשים אחרות שרוצות בדיוק מה שאני רוצה (לעבור את האימון בשלום) זה מצוין.

אם אני שוכחת מה המאמנת אמרה אני מסתכלת ימינה ומעתיקה מה שההיא לידי עושה. אני לא מפסיקה באמצע, עד שכולנו ביחד מסיימות את התרגיל. אני מתלבשת לקראת האימון, אני גאה בעצמי שעשיתי את מה שסימנתי לעצמי לעשות.

למה להסתכל על כתיבת סדרה אחרת?

יש נטייה לתפוס עבודה יצירתית כעבודה שהיא איזה דרייב נפרד ומנותק, שאדם יוצר יכול תמיד לקחת דף ועט, את המחשב שלו ולהתחיל לכתוב. לא כולם כאלה וזה בסדר – יש לא מעט שזקוקים למסגרת, זקוקים לדד ליין, למשוב ולליווי, למבנה ברור של מה עושים אחרי מה ובעיקר לעשות את זה ביחד.

אולי אתם גם כאלה?

אני יכולה להגיד שהרגע הזה שהמאמנת מתקנת אותי בתרגיל לפעמים שווה את האימון כולו, כי אני מרגישה פתאום את השרירים שלי עובדים ולולא הייתי מגיעה למכון הזה, לא הייתי יודעת בכלל שאני עושה את התרגיל לא נכון. שבמקום לחזק את השרירים שלי, אני סתם מבזבזת אנרגיה.

אז אם אתם גם מחפשים להתחזק, מחפשים להיות מדויקים יותר בעבודת הכתיבה שלכם, יודעים שיש לך רעיון ורצון לכתוב את הסדרה אבל צריכים מבנה וקבוצה – אתם יותר ממוזמנים להירשם לאחת מהסדנאות שנפתחות ממש עכשיו

ב-18/10 נפתחת סדנה בבית אומנויות המילה בחיפה – https://bit.ly/3SvpvYB

וסדנת האקורדיון בתל אביב או בזום (בהתאם לדרישת המשתתפים) החל מיום רביעי ה-26.10 – https://bit.ly/3C8BDJJ

כן, כי ככה זה אימון וככה זה כתיבה. הרבה פעמים צריכים את הHOW TO גם אחרי שסיימנו אקדמיות וסדנאות, רק בשביל לנתב את האנרגיה ולמקד את השרירים כדי לפתח את הסדרה שאנחנו רוצים לכתוב.

מוזמנים ליצור איתי קשר במייל גם לליווי ועריכה אישיים
aditishrai@gmail.com