מה הסיבה האמתית שאתם כותבים סדרה?

משום שכתיבה ופיתוח של סדרה היא תהליך כל כך ארוך, מורכב ולעיתים גם מייאש, חשוב שתזכרו לכל אורך הדרך מה הסיבה שבגללה אתם בכלל כותבים את הסדרה הזו? מה הניע אתכם מלכתחילה ומה ממשיך להניע אתכם?

אני יכולה להגיד בכנות שעבורי, כל סדרה, כל יצירה שאני מפתחת היא סוג של הרחבה של המציאות. אני יוצרת את העולמות ואת הדמויות ואת הדיאלוגים, שהייתי רוצה שיתקיימו בעולם. סיפור הוא מלאכה שלא פשוט להתמיד בה, אבל הסיפורים יש להם נטייה לחזור ולהציק עד שהם הופכים לעצמאיים בעולם הזה.

אני מכירה לא מעט יוצרים שמרגישים שדמויות ועלילות רודפות אותם שנים וצריכות לצאת החוצה לאוויר העולם, פשוט בגלל שאם לא, הם ישובו ויציקו ויבקשו שיספרו את הסיפור שלהם. אם אתם מצליחים להניח לסיפור שאתם רוצים לספר, עשו זאת.

אבל אם הוא שב ורודף אתכם, אולי יש לזה סיבה.

הרבה פעמים אנחנו נתקלים באיזה סדרה או סרט או אפילו מוצר שחלף לנו בראש ויש איזו תחושת פספוס אבל גם הקלה, כי מישהו אחר עשה את מה שאני רציתי לעשות. אבל האם זה נעשה בדיוק כפי שאתם הייתם רוצים?

אולי זה סימן שפעם הבאה שעולה לכם רעיון, אתם צריכים לפתח אותו ולדחוף אותו עד שיתממש?

אני יודעת, רעיון זו התחלה טובה, אבל הדרך המלאה עד לביצוע מלאה מכשולים, בגלל זה אני לא חושבת שאתם צריכים לעשות את זה לבד, קבוצה קטנה ואיכותית, מספר שיעורים ושיטה שתעזור לכם לפתח את אותו רעיון עד להצעה שיש בה את כל המרכיבים, זו התחלה טובה וגם מסלול שיכול להמשיך ולשרת אתכם לכל אורך שלבי הפיתוח.

כותבים הם אנשים מרתקים. פשוט בגלל שהם עושים מכל דבר קטן סיפור וסיפור זו סיבה טובה להקשיב, סיפורים מייצרים הגיון בעולם הזה וכשמשחררים אותם לחופשי, יש להם לא פעם גם כוח לגרום גם לכותבים שלהם לחוש קצת שהם עפים באוויר.

ומה אנחנו רוצים בעולם הזה אם לא לעוף?

לפרטים מלאים על הסדנה והרשמה, מוזמנים להיכנס לפה

או להשאיר פרטים בהמשך הדף.