מה מניע אותי?

הנעה עצמית זה כלי חשוב מאוד עבורנו כיוצרים ועוד יותר חשוב כשאנחנו כותבים ויוצרים סדרות.

למרות שיצירה קולנועית, טלוויזיונית או לרשת היא משהו שנעשה בשיתוף פעולה, הכול מתחיל ונגמר בנו.

אז… אני צריכה לדעת מה מניע אותי כדי ליצור ואני צריכה לדעת מה מניע אותי כדי להתמיד ביצירה ולהביא את היצירה שלי לנקודת סיום.

אני צריכה לדעת מה הטריגרים שלי, כדי לדעת מה מכניס אותי לשיתוק, עצבנות, מה מונע ממני לכתוב?

לפעמים קול קורא או דד-ליין מייצרים מוטיבציה חיובית, לעיתים הם מייצרים מוטיבציה שלילית.

לפעמים צפייה בסרט שמועמד או זכה בפרס נחשק שאני רוצה יום אחד לקבל על היצירה שלי, מהווה מוטיבציה חיובית, לעיתים זה משתק.

לעיתים ביקורת או תשובה שלילית משתקים אותנו. לעיתים זו תחרות. לעיתים זה פשוט להיות לבד שעות מול הלפטופ או הדף. לעיתים זה לחץ בזמן, לעיתים דווקא העובדה שיש לי שעה או חצי שעה ביום לכתוב יכניס אותי לעשייה.

הנעה עצמית ולמצוא מה בחיים ובסביבה שלי יוצר משמעת כתיבה בריאה ומשמעות ביצירה שלי, זה חשוב כל כך. זה חשוב גם כי התוצאות הללו באות לידי ביטוי בהצהרת הכוונות שאכתוב, במוטיבציה וביכולת של הדמויות שלי להיות עקביות ברצון שלהן ולסדרות שלי לקיים סט חוקים ברור במסגרת עולם הסדרה שאני יוצרת.

במאי 2024 נפתחת סדנה מיוחד של שיטת האקורדיון, קודם כל היא תהיה פרונטלית בלבד ושנית כל היא מיועדת לרצים למרחקים ארוכים. מי שבאמת רוצה ליווי מעמיק וסדור של תהליך הפיתוח עד כתיבת בייבל, פרק, פיץ' ואף ליווי בהגשה למפיקים וגופי שידור.

אני עמלה על הסילבוס ואפרסם עוד פרטים בקרוב, בינתיים אשמח שתשתפו אותי בקשיים שלכם, במה הייתם רוצים שאכתוב עליו עוד ואייצר עוד תוכן וכמובן אני פה כרגיל לעזור ולייעץ בתהליך הפיתוח שלכם.