ניתוח פרק פיילוט בלייב – שלישי 14.2.23

היי, בצל הימים הלא פשוטים שעוברים עלינו, ב-28.2 יש הגשה לקול הקורא של כאן לסדרות רשת ואני רוצה לנצל את ההזדמנות לעלות ללייב ביום שלישי בערב לניתוח פרק פיילוט של סדרה על פי שיטת האקורדיון.

חינם. כמובן, זה לייב.

המטרה היא לנהל דיון על מה עובד ולא עובד בפרק הראשון של סדרות ואיך מייצרים ENGAGEMENT אצל הצופה מהשנייה הראשונה ואיך זה קשור לרשת ורשתות חברתיות ופרסום ועוד ועוד.

אשמח להמלצות מכם על פרק פיילוט שהייתן רוצות שאדבר עליו. כרגע מתחשק לי לדבר על YOU, LOVE, אולי בית הקלפים. כן, מבחינתי נטפליקס היא גוף שידור שמשדר ברשת והסדרות בה הן סדרות רשת. אדבר על זה בלייב. יום שלישי שעה 20:00 בעמוד "איך כותבים סדרה על פי שיטת האקורדיון" מוזמנות לעלות, לשאול שאלות ואשמח כרגיל להמלצות על תכנים שלא ניתחתי ושווה לנתח. בבקשה פרקים קצרים, עד חצי שעה. תודה! מוזמנות לעלות, לשאול שאלות ואשמח כרגיל להמלצות על תכנים שלא ניתחתי ושווה לנתח. בבקשה פרקים קצרים, עד חצי שעה. תודה!

התנסחתי בלשון נקבה אבל כולם מוזמנים מן הסתם.

כמו כן ההרשמה לאקסלטור ממשיכה. לשמחתי מגיעים לא מעט יוצרים גם מתל אביב ומכפר סבא וממרחקים מחיפה, זה בדיוק הגשמת החזון. אתם מוזמנים לפנות אליי בשאלות ועוד מידע, בקרוב אמשיך בפרסום המרצים והתכנית בפירוט. https://bit.ly/3RTENHv