הדרך המשונה להצלחה

למי מכם שהיה בפורטלנד (אני לא הייתי אבל בנזוגי לחיים היה), יש שמועה שהטאגליין של העיר היא keep portland wierd ויחד עם יום שני הבא עלינו לטובה אני רוצה להוסיף טאגליין לפיתוח סדרות – keep writing weird, כי לכל אחד יש את הדרך שלו לכתוב ולפתח ולהתפתח.

ואני יודעת שיש המון אפשרויות "ללמוד מאחרים", סדנאות וקורסים וכיתות אומן וקליפים ביוטיוב ופודקסטים (שזה נהדר וחשוב ואני בעד זה) אבל! אני גם מרגישה שאפשר בעיקר להתמלא בהשראה מכל המפגשים האלה והדרך להצלחה של מישהו אחר, רוב הסיכויים, לא תהיה הדרך שלך.

פעם ישבתי באיגוד, במפגש חדר הכותבים החודשי (יוזמה שהתחלתי מזמן, מזמן והמשיכו יפה וטוב בלעדיי) וסיפרתי בפרטי פרטים איך מכרתי את הסדרה שלי לבלקפילס. תוך כדי הסיפור, הבנתי שהדרך שלי כל כך פתלתלה ומשונה שבסוף הדבר היחיד שאפשר לקחת מזה זה משפטים שחוקים כמו – אל תוותר או את אף פעם לא יודעת מאיפה תבוא ההזדמנות שלך או הכי חשוב למצוא את השותפים הנכונים… אז כתיבה היא מוזרה, הצלחות בכתיבה הם עניין לא צפוי, אז כדאי ליהנות מדרך ולמצוא איך לא לעבור אותה לבד.


כדאי קצת ללכת לאיבוד אבל אם בכל זאת אתם רוצים מסגרת, כלים ושיטת עבודה לפיתוח סדרות, אתם מוזמנים לסדנה.

אני בכוונה מעבירה את השיטה בסדנה כדי לאפשר ליוצרים לעבור דרך ולכתוב בהדרגה, אם אין מסלול – קשה להמריא.


לבקשת הקהל הסדנה הקרובה כנראה תהיה רק בזום, אבל אני כנראה בכל זאת אגיע לתל אביב בימי רביעי לאיגוד. אם אתם רוצים לקפוץ על הכרכרה לפניי שהיא נוסעת אל תפספסו את ההזדמנות! אין לדעת מתי תיפתח עוד סדנה.